Feedback

Weg met de regels! Breng feedback naar deze eeuw

We kennen het allemaal. Feedback. Lastig gedoe. Je wil graag dat je medewerkers zich uitspreken, over de goede en minder goede dingen die er dagelijks op de werkvloer gebeuren maar wat blijkt, ze schieten er vooral van in de weerstand. En wees eens eerlijk, hebben we dat niet allemaal een beetje? Alleen al die regels… dat is toch niet meer van deze tijd!

‘Goede communicatie is essentieel en feedback is daar onderdeel van. Veel mensen hebben training gehad en de feedback regels geleerd maar kunnen dit toch niet toepassen.’

Proberen en doen. Fouten maken mag!

Vanuit de positieve insteek geven we ruimte en veiligheid voor de moeilijkere onderwerpen. Hoe zeg je iets en hoe reageert de ander daarop. Begrijp je de reactie van de ander? Klopt de non-verbale communicatie met de verbale reactie? En hoe kom je in gesprek?

Met behulp van verschillende oefeningen leren medewerkers feedback te geven en ontvangen. Geen regels maar respect. In normale mensentaal leren zeggen wat je vindt en nodig hebt. En ook leren reageren op dat wat er gezegd wordt. Direct en ongecompliceerd.

  • Kom naar deze eeuw: Leer effectief feedback geven op de manier die bij deze tijd past.
  • Feedback met respect: Geen regels maar open, eerlijk en duidelijk communiceren.
  • Communicatie stijlen: leer de overeenkomsten en de verschillen met behulp van de rolen.
  • Wat is feedback eigenlijk?: feedback terug naar de kern

Resultaat training Feedback 2.0

Door het vergroten van de zelfkennis, de kennis over elkaar en de manier waarop verschillende mensen communiceren wordt bereikt dat mensen elkaar op een goede manier kunnen en durven aanspreken. Hierbij wordt zowel aandacht besteed aan het geven van positieve als opbouwende feedback.