Verbeteren begint bij herkennen
Herken je dit?
- Is feedback geven en ontvangen lastig?
- Is er een gebrek aan aanspreekcultuur?
- Is er geroddel of wordt er achter elkaars rug om gesproken?
- Worden er vaak aannames gedaan en staat dat een heldere communicatie en goede werksfeer in de weg?
Wil je hier naartoe?
- Feedback geven en ontvangen vanuit respect.
- Feedback positief benaderen en effectief inzetten.
- Met elkaar praten in plaats van over elkaar praten.
- Meer verbinding en betrokkenheid.
- Elkaar durven aanspreken en zo samen groeien en ontwikkelen.
Over deze feedback training
Iedereen kan leren feedback geven én ontvangen. Leer elkaar verbindend en opbouwend aanspreken vanuit wederzijds respect. Door meer begrip en kennis over feedback, valkuilen en het feedbackproces leren de deelnemers zich uit te spreken. Dat is de feedback van nu, geen regels maar respect!
Onze werkwijze
Op een interactieve manier aan de slag met feedback.
Onze trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor deze tijd en rekenen af met de ouderwetse feedback regels. Wij creëren een veilige omgeving waar humor en inhoud elkaar versterken. Want door te oefenen met feedback, communicatie en samenwerking ervaren de deelnemers direct het positieve effect van wat ze leren. We gaan het gesprek aan over organisatie- en communicatiecultuur. Dit geeft inzicht voor het verbeteren van de verbinding en communicatie.
Laat door goede feedback en communicatie de verschillen binnen je team de kracht van je team worden!

Praktische informatie
Trajecten, maatwerk of een korte boost behoren tot de mogelijkheden.
Programma’s stemmen we in overleg af op basis van jullie wensen, doelen, tijd en mogelijkheden.
De feedback trainingen zijn altijd een combinatie van inhoud, ervaren, theorie, beweging, diepgang en humor.
Wat kan je van ons verwachten: Eerlijke en duidelijke evaluaties, terugkoppeling, advies en feedback natuurlijk.

FAQ
De reactie van de ander is in onze trainingen de vaakst genoemde reden. De meeste mensen vinden feedback geven moeilijk omdat ze bang zijn dat ze degene die ze feedback geven kwetsen of dat iemand je niet meer aardig vindt of boos wordt.
De meeste mensen vinden het moeilijk om feedback te ontvangen omdat ze dingen over het algemeen goed willen doen. Wanneer je feedback krijgt is er iets te verbeteren. Het kan voelen alsof je het niet goed hebt gedaan of dat je niet goed genoeg bent.
Je kunt verwachten dat je leert hoe feedback geven en ontvangen voor jou en jouw organisatie werkt en hoe je samen kan gaan werken aan een positieve feedback cultuur.